fcnvc fcnvc .

fcnvc

لاغري فقط با 2 قاشق سركه سيب

 نتيجه را دريافت كنيد.فرمول لاغري و كاهش وزن با سركه سيبسركه سيب ماده غذايي بي نظيري است كه نه تنها داراي فوايد فراوان است و از آن به عنوان ضد عفوني كننده و لكه بري قوي در خانه ياد مي شود، بلكه براي لاغري و كاهش وزن نيز بسيار مناسب است. اما يكي از سوالاتي كه بسياري از كاربران براي لاغري با سركه سيب برايشان پيش مي آيد، اين است كه چگونه از فوايد سركه سيب براي لاغري استفاده كنم؟ بهترين زمان مصرف سركه سيب براي كاهش وزن چيست؟ و چندين سوال ديگر كه در اين بخش از تناسب اندام نمناك پاسخ آنها را خواهيم داد.
سركه سيب چگونه به كاهش وزن كمك مي كند؟بسياري از متخصصان تغذيه در مورد سركه سيب به عنوان ابزاري براي كاهش وزن صحبت مي كنند. آيا مي خواهيد بدانيد كه سركه سيب چطور مي تواند براي كاهش وزن و تناسب اندام مفيد باشد؟
اسيد استيك تركيب اصلي در سركه سيب است كه به آن خاصيت چربي سوزي مي‌دهد و اشتهاي شما را پايين مي‌آورد، متابوليسم (سوخت‌وساز) بدن را بالا مي‌برد. 6 درصد سركه سيب اسيد استيك و باقي آن، آب و اسيدهاي ديگر است.
تحقيقات نشان داده است كه سركه‌ سيب از هضم نشاسته در بدن جلوگيري مي‌كند و سبب مي‌شود كه كالري بسيار كمتري وارد جريان خون شود. سركه سيب مي‌تواند در چربي سوزي و كاهش تري گليسيريد خون موثر باشد.
سركه سيب براي لاغري
كالري سركه سيبهر قاشق غذاخوري سركه سيب 3 كالري دارد و هيچ كربوهيدراتي در آن وجود ندارد.
بهترين زمان مصرف سركه سيب براي لاغريبهترين زمان مصرف سركه سيب براي لاغري پيش از وعده غذايي است. شما بايد اين نوشيدني را سه بار در روز مصرف كنيد :(صبح با شكم خالي، قبل از ناهار وقبل از شام.) مصرف سركه سيب قبل از خواب، قند خون را كاهش داده و موجب است فرد را دچار افت قند نمايد.
مقدار مصرف سركه سيب براي لاغريمقدار توصيه شده براي مصرف سركه سيب يك يا دو قاشق غذاخوري است كه بايد در حجم مشخصي از مايعات همچون آب و يا ساير نوشيدني‌ها حل شود.
سركه سيب و لاغري
طريقه مصرف سركه سيب براي كاهش وزنبراي كم كردن وزن با استفاده از سركه سيب، 2 قاشق چاي خوري سركه سيب را در 300 ميلي ليتر آب رقيق كرده و به آن يك قاشق چاي خوري عسل اضافه كنيد و آن را نيم ساعت قبل از غذا بنوشيد، دهان خود را بعد از نوشيدن با آب تميز آبكشي كنيد، چون اگر مسواك نزنيد سركه سيب به دندان هاي شما آسيب مي رساند.
اگر شما عسل و سير را به نوشيدني آب و سركه سيب اضافه كنيد، مخلوط درماني خواهيد داشت كه كاملاً به مبارزه عليه ويروس ها و باكتري ها كمك مي كند و البته به شما كمك مي كند كه وزن خود را هم از دست بدهيد.
به جز اين روش مي توانيد از سركه سيب در تهيه سس سالاد و يا در غذاي خود استفاده كنيد تا خاصيت چربي سوزي آن اثر بگذارد.
آيا سركه سيب به تنهايي لاغر كننده است؟مصرف تنها يك ماده غذايي نمي‌تواند تاثير زيادي در كاهش وزن داشته باشد و اگر تغييري در سبك زندگي خود ندهيد، ممكن است بعد از سه ماه مصرف سركه سيب تنها يك كيلو وزن كم كنيد.
سركه سيب مي تواند به شما در كاهش وزن كمك كند، اما درمان اصلي نخواهد بود. شما بايد درك كنيد كه بدون داشتن تغذيه مناسب و تمرينات فيزيكي به نتيجه مطلوب نخواهيد رسيد. فرآيند كاهش وزن سالم يك كار بزرگ است، بنابراين بايد سخت تلاش كنيد تا بدن مورد نظر و رويايي خود را داشته باشيد.
لاغري و كاهش وزن
كاهش دو كيلوگرم در ماه با سركه سيباگر شما يك رژيم غذايي سالم داشته باشيد و در كنار آن ورزش كنيد، با مصرف سركه سيب مي توانيد حدود 2 كيلوگرم در هفته وزن كم كنيد. شما مي توانيد سركه سيب را به شكل كپسول استفاده كنيد و يا سركه سيب را در تهيه سس سالاد و يا در غذاي خود استفاده كنيد.
براي كاهش وزن و لاغري از خوردن غذاهاي ناسالم و تنقلات (شيريني،آرد، غذاهاي چرب و شور و محصولات سرخ شده) اجتناب كنيد و مصرف كالري را محدود كنيد و سركه سيب و آب را بنوشيد، با اين روش مي توانيد مقدار فراواني از وزنتان را كم كنيد.
مزاياي سركه سيبسركه سيب باكتري‌هاي مضر را از بين مي‌برد.سركه سيب به كاهش قند خون و كنترل ديابت كمك مي‌كند.سركه سيب به بهبود سلامت پوست كمك مي‌كند.سركه سيب علائم سندروم تخمدان پلي‌كيستيك كاهش مي دهد.سركه سيب به كاهش سطح كلسترول بد (LDL) و چربي خون كمك مي كند.سركه سيب داراي خاصيت ضد قارچي است.سركه سيب براي كنترل بيماري هاي كليه، تيروئيد، و همچنين براي درمان آكنه، يبوست و واريس مفيد است.كنترل ديابت
هنگام استفاده از سركه سيب مراقب باشيدمصرف سركه سيب مي‌تواند عوارضي به دنبال داشته باشد كه بهتر است از مصرف خودسرانه آن پرهيز نماييد‌.مصرف سركه سيب مي‌تواند سبب ايجاد مشكلات گوارشي مانند گاستروپارزي در افراد به خصوص افراد مبتلا به ديابت نوع يك، نفخ، احساس تهوع شود.اسيد استيك موجود در سركه، مي‌تواند ميناي دندان را از بين ببرد و موجب فرسايش ميناي دندان شود.سركه سيب سبب كاهش سطح پتاسيم خون مي شود.سركه سيب مي‌تواند با انواعي از داروها تداخل داشته باشد. داروهايي كه با سركه سيب تداخل مي‌كنند شامل داروهاي ديابت، ديگوكسين يا لانوكسين و داروهاي ادرار آور هستند.اگر دچار مشكلات گوارشي هستيد و يا دارو مصرف مي كنيد، پيش از مصرف سركه سيب بايد با پزشك مشورت نماييد.طرز تهيه سركه سيب
مراحل تهيه سركه سيبمواد لازم براي تهيه سركه سيب:1 كيلوگرم سيب (نوعش مهم نيست)100 گرم شكر10 گرم مخمرآماده سازي سركه سيبسيب را پوست بكنيد و تكه تكه كنيد.سيب ها را در يك ماهي تابه بريزيد و آنها را با شكر (حدود 50 گرم به ازاي هر كيلو گرم سيب شيرين و 100 گرم به ازاي هر كيلوگرم سيب ترش) و آب بپوشانيد،آب بايد بيشتر از 5 سانت بالاي سيب ها باشد.اجازه دهيد سيب ها به مدت30 دقيقه بپزد.مخمر را اضافه كنيد.ظرف را براي 2 هفته در مكاني تاريك قرار دهيد.هر هفت روز مواد را مخلوط كنيد و مايع را پس از 14 روز فيلتر كنيد و براي 2 ماه در جايي نگه داريد.سركه آماده شده را در ظروف شيشه اي بريزيد و نگهداري نماييد.

منبع: نمناك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۲:۱۴ توسط:njccv موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :